Dneska je středa, 01.05.2024, svátek má 1. Máj, venku je 17°C, 205 online
TV 23:53:29
a | b | c | d | e | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | p | q | r | s | t | u | v | w | X | y | z | 0-9
Xindl X - Návod ke čtení manuálu (2008) - Styky

Styky
Xindl X
Návod ke čtení manuálu (2008)

Jsi osamělá bohyně anonymního sexu
Máš pod kůží z latexu srdce z tuzexu
Máš svý fotky v Blesku a svý regály v Tescu
Jsi osamělá bohyně anonymního stesku
A ten stesk ve frázích házíš
Osamělýmu davu a pleteš mu hlavu
Vždyť víš, jak to chodí, víš, co se hodí
Víš, co to hodí a co bude tvůj podíl
Víš, že od poklesků vede ceste k potlesku
A tak neváháš sundat si sandály
Košili, sukni a kalhotky a dělat skandály
Necháváš se převýst do dat a na netu prodat
Pronikáš do sítí a doufáš, že nasytíš
Sebe i média, jsi sladká i když dia

Chci s tebou plout po řece Styx
a je mi fuk, žes měla styk
s Pepou i Frantou, Colou i Fantou
Korporací tou i tamtou
Když cheš vyplout ze šlamastyky
Je to o tom mít ty správný styky
Tak dáš další značku, dáš další jméno
Další zatáčku zas můžeš překlenout
A pak zapomenout

Jsi dia i když sladká, jsi žhavá látka
Všech bulvárů
Jsi prostě jedinečný téma
Na který nikdo nemá
Jó, seš žhavej topik, seš androš i popík
A skáčeš jak hopík mezi póly, když zkoušíš dávat góly
na všechny strany
Odkud tečou money
Jsi tlustá i tenká
Pro někoho žena pro jiný milenka
Jsi matkou i dcerou
A všichni tě žerou
Tvý úchvatný míry
Zasévaj viry do mý víry
Jsi všechno to co chci já
Jsi sladká i když dia

Chci s tebou plout po řece Styx
a je mi fuk, žes měla styk
s Pepou i Frantou, Colou i Fantou
Korporací tou i tamtou
Když cheš vyplout ze šlamastyky
Je to o tom mít ty správný styky
Tak dáš další značku, dáš další jméno
Další zatáčku zas můžeš překlenout
A pak zapomenout

videoklip

videoklip

Hodnocení

1/52/53/54/55/5
0 hlasů
průměrná známka: 0/5

Text přidal/a

text přidal(a)
Přidej i ty svuj názor!
 přidat komentář Přidat komentář  zobrazit všechny komentáře Vypsat všechny


Všechny texty jsou chráněny autorskými právy jejich vlastníků a jsou poskytnuty pouze pro vzdělávací účely.
Pro více informací o autorovi tohoto textu navštivte tyto stránky.