Dneska je úterý, 30.04.2024, svátek má Blahoslav, venku je 27°C, 122 online
TV 15:16:22
a | b | c | d | e | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | p | q | r | S | t | u | v | w | x | y | z | 0-9
Salamandra - Skarremar (2000) - The Coward / Hail to King

The Coward / Hail to King
Salamandra
Skarremar (2000)

Proč bych měl poslouchat to, co mi tu vykládáš

Nikdo nepřijde na pomoc národu osleplému



Národu slepému a hluchému vůči tomu, co se děje

V této vyčerpané zemi, zbaběle zchromlé



Nechci tu legendu znát

Vaše naděje jsou jen hrou marnivosti

Vzdejte se všech těch nebezpečných snů

Pokud chcete přežít



Velebte krále

Víte-li co za to stojí

Velebte krále

Doufáte-li v budoucnost

Velebte krále

Nevadí mi ponížení

Velebte krále

Zbaběle pochlebujte králi

Velebte krále

Víte-li co za to stojí

Velebte krále

Doufáte-li v budoucnost

Velebte krále

Nevadí mi ponížení

Velebte krále

Zbaběle pochlebujte králi



Nikdy nepochopím, kde berete tu jistotu

Náhlé záchrany jakýmsi dávným hrdinou



Tou legendou, která by měla bojovat proti zlu

Bojovat a osvobodit všechny zotročené



Velebte krále

Víte-li co za to stojí

Velebte krále

Doufáte-li v budoucnost

Velebte krále

Nevadí mi ponížení

Velebte krále

Můžete mne nazývat zbabělcem

Velebte krále

Víte-li co za to stojí

Velebte krále

Doufáte-li v budoucnost

Velebte krále

Nevadí mi ponížení

Velebte krále

Zbaběle pochlebujte králi





Odněkud z nejtemnějších hlubin mystického srdce této země zaslechl jsem prazvláštní hlas. Modlitby neustaly, to volání nezesláblo. Cožpak má služba nikdy neskončí? Nebude snad mé dílo nikdy dokončeno? Ano, přijdu a povedu vás. Chtěli jste mne zpět, budete mne mít. Mé nesmrtelné ostatky, kdo se však za vás bude modlit pak?

videoklip

videoklip

Hodnocení

1/52/53/54/55/5
0 hlasů
průměrná známka: 0/5

Text přidal/a

text přidal(a)
Přidej i ty svuj názor!
 přidat komentář Přidat komentář  zobrazit všechny komentáře Vypsat všechny


Všechny texty jsou chráněny autorskými právy jejich vlastníků a jsou poskytnuty pouze pro vzdělávací účely.
Pro více informací o autorovi tohoto textu navštivte tyto stránky.