Tam ve Vídni jsem uslyšel klavír,
byl to valčík, ale zněl jako blues,
Tvoje šaty tak příšerně strohé
a Tvůj vybraný vídeňský vkus.
Někdo hrál na ten klavír už od rána,
ještě dnes pořád slyším ho hrát,
aj, a ja jaj, nech mě být, nech mě být,
čtu na bělostném listu Tvých zad.
A já chci Tě na židli plné novin,
chci Tě v jeskyni smutečních vrb,
chci Tě v šedivých muzejních chodbách,
tam, kde lásce je zakázán vstup.
Chci Tě na lůžku v měsíčním potu,
slyším kroky, které znějí jak slib,
aj, a ja jaj, nech mě být, nech mě být,
svíráš v dlani svůj rozbitý zip.
Ref.
Ten waltz, ten waltz, ten waltz,
ten waltz, měl pach - dobře znám,
je to třídenní flám,
v jehož dechu je brandy a smrt ...
Tam ve Vídni jsi v koncertní síni
a na všechno máš svůj komentář,
v baru Tě očima svlékají muži,
skrz kouř sotva vidím Tvou tvář.
Proč ten vídeňský waltz pořád slyším,
proč se nemůžu zbavit těch pout,
aj, a ja jaj, nech mě být, nech mě být,
už jsem dávno měl zapomenout.
Vím, že zítra s Tebou zas budu tančit
v bílém obleku, který Tě štval,
budu pít slanou rosu z Tvé kůže,
budu vodit Tě do katedrál.
Budu dál psát o Tobě svůj román,
v němž nestárneš ani o den,
a prohlížet jedinou fotku
a skrývat Tě za stovkou jmen.
Možná vzbudíš se jednoho rána
a ten waltz odněkud uslyšíš,
lásko má, lásko má, nech to být, nech to být,
možná konečně budem si blíž.
La la la, la la la la la, ...