Dneska je čtvrtek, 25.04.2024, svátek má Marek, venku je 11°C, 178 online
TV 15:55:37

Marketing


M-podnikatelská strategie založená na průzkumu trhu.Cíl M-zajistit podnik
u dlouhodobě odbyt tím, že podnik získá spokojenost zákazníků.Nástroje
M-produkt,price,promotion,place Produkt-jádro(užitý efekt)konkrétní proje
v-obal,design,styl,kvalita,značka(jak produkt působí na zákazníky)dodateč
né výhody-instalace,servis,úvěr,leasing,záruka,instalace.Životní cyklus výr.
-doba, po kterou se výrobek prodává na trhu.Tvoří ho-zavádí na trh,růst obj
emu prodeje,zralost,úpadek.Segmentace trhu-členění trhu dle typu klientel
y(cílové skupiny-ekonomicky(růz.příjmové skup)sociálně-psychologicky(a
by propagace cíl.skupinu oslovila)lokálně(směrovat propagace na cíl.skup(
rybáři,včelaři))Prodejní koncepce-sleduje potřeby prodávajícího, vychází
z existujícího produktu marketingová sleduje potřeby kupujícího, vychází
z potřeb potencionálních zákazníků.sociální-snaží se o to, aby podniky plni
ly své cíle a potřeby tržních segmentů efektivně a při zachování blahobytu
spotřebitele i společnosti, má vyšší spol. zodpovědnost.Chování zákazníka
ovlivňuje věková kategorie,reklama,fin.příjmy,vkus,modernost,chtíč.Ekono
mická racionalita,psychologicky,sociologicky,black box(hlava spotřebytele)
Kalkulace-stanovení or zjištění nákladů na kalkulační jednici(jednotka výk
onu podniku,např.-výrobek,polotovar,služba).Formy kalk.-předběžná

Copyright © 2000-2024 teenage.cz. ISSN 1213-9564. Jakékoliv šíření toho taháku/referátu/.., nebo jeho částí (zvláště pak na BLOGY) je bez souhlasu autora zakázáno!!!

TIP: Použili jste i Vy tento tahák/referát..? Podělte se v komentářích o Váš názor a přidejte vlastní bodové hodnocení!


Přidej i ty svuj názor!
acidofil RE: :P
spiritismus :P
guest Hodnocení
 přidat komentář Přidat komentář  zobrazit všechny komentáře Vypsat všechny (3)

Informace o taháku

Předmět
Čtenářů:
8683x
Přidáno:
10.10.2002
Autor:
acidofil_tahaky