TV 03:51:24

2002
12038x
21.02.2002

Sector X - Rock Café 12.2.2002 (report)

12.2.2002 se v Pražském klubu Rock Café na Národní třídě konal koncert dvou českých skupin.

Funkci předkapely zastoupila partička Cocote Minute, v sestavě : Frontman v modrém tričku s logem Supermana, navíc s vizáží Roberta Denira ve Scorseseho "Taxikáři" plus, bicí, kytary a možná ještě něco navíc. Po prvním tracku jsem opustil sál a šel na pivo, ne proto že by kapela hrála špatně ale prostě mě ta hudba ničím neupoutala. Těch pár minut co jsem slyšel mi navodilo pocit jako by někdo pustil desku  - Apollo 440 - Getting High on Your Own Supply , vyndal z ní veškeré elektronické zvuky a nechal jen bycí kytaru a zpěv.Po skončení koncertu Cocote Minute, nastoupily všemi přítomnými očekávaní SECTOR X.

Malý, útulný koncertní sál Rock Café se zaplnil lidmi a na podiu se objevili tři hudebníci. V levém rohu temný, dlouhovlasý klávesák a
samplista. V pravém rohu, také dlouhovlasý muzikant zastupující  kytaru. A uprostřed zpěvák s poměrně agresivně působícím obličejem.

Po "intru" vypálila kapela první pecku s názvem "1000 a 1 noc" Publikum se okamžitě chytlo a v první řadě se začalo pěkně řádit. Z levé řady někde uprostřed se dokonce skandoval název kapely. Zpěvák se zmýtal v dosti zajímavých tanečních kreacích a hypnotizoval křepčící dav svýma nasvícenýma očima. Práce za mikrofonem se zhostil opravdu na výbornou a působil jako opravdový profík. Kytarista týral svou kytaru a vyluzoval zní  pekelné riffy a vždy jeho zvuk perfektně zapadl do zbytku hudby. Beaty,samply a syntézy obstarával  klávesák, zahalený do černých šatů. Na svých tmavých brýlích měl připevněnou baterku která mu osvětlovala jeho syntezátory, samplery a bůh ví co ještě.

Ostré breakbeatové rytmy,temné syntézy,zajímavé samply, kytara a zpěv, tak nějak by se dalo zaškatulkovat to co dělají SECTOR- X. Ale nač škatulkovat, každý dělá přece trochu něco odlišného tak proč pořád vymýšlet nové názvy pro hudební styly. Jsou to prostě SECTOR-X a jejich vlastní styl. Není to jen breakbeat, nebo jen EBM, je to prostě tvrdá, elektronická, energická muzika. Může připomínat staré Prodigy nebo Supercharger. Každopádně je jejich muzika prostě dobrá, zajímavá a rozjetá, stejně jako byl tento koncert.

Razance a energie s jakou kapela koncert začala ani na minutu nepolevila. Tři ostří chlapíci chrlili se svých nástrojů jednu pecku za druhou. Někde tak v polovině vystoupení zazněli 3 opravdu nejlepší a nejnašlápnutější tracky které dostali publikum opravdu do varu. "Bílej den, Černej anděl, a Fire" dostali snad opravdu každého včetně mě a rozhodně se postarali o nejlepší část koncertu. Tempo zvolnila jedna smutnější píseň "Křídla" Rytmus o něco  pomalejší, ale stále energicky zbreakovaný. Nakonec si publikum vyžádalo přídavek kterým se stal track "Bílej den". Kapela pak ještě rozházela do publika pár svých demokazet a večer byl u konce.

acidofil RE: sector x je bomba
guest sector x je bomba
Ajka Sector akce