TV 11:15:31

2007
Defected
11297x
05.06.2007

Junior Jack feat. Shena - Dare me (stupidisco)

Jméno Junior Jack mi, coby fanouškovi klubové muziky, nebylo už dříve neznámé a tak jsem velmi rád sáhl po novém titulu, jímž se tento italský autor prezentuje. Znovu mne potěšil, takže jej i jeho tvorbu zde rád přiblížím. Myslím, že by bylo vhodné na začátek zmínit něco o něm samotném. Jak už zaznělo jde o Itala, vlastním jménem Vito Lucente, který začínal s tvorbou muziky už v 90. letech. Vystupoval pod vícero pseudonymy až nakonec zakotvil pod současným. Z dřívější doby mezi jeho známější skladby jmenuji například předělávku skladby  Saturday Night z roku 1983 od Olivera Cheathama, která svým nakažlivým retro stylem inspirovaný tehdejší disco vlnou, slavila v zahraničí velké úspěchy pod názvem Make Luv - tehdy si Vito říkal Room 5. Pronikla i k nám skrze reklamu (tuším) na služby mobilního operátora s rozjásanými mladými lidičkami jedoucími v kabrioletu. Ovšem skutečně velký úspěch přišel v roce 2003. Jmenoval se E Samba do nějž byla vložena pořádná porce latina na house podkladu. Tato populární kombinace se neminula účinkem a ve své době nebylo mnoho těch, kdo by ji neznali či neměli rádi. Však se také dočkala řady remixů a věřím, že i dnes žádný DJ neprohloupí, pokud to zahraje. Zvláště s nastupujícím létem. Soukromě jsem byl příjemně překvapen, když ji znali v jednom menším městě, kde bych to vzhledem k nabídce dominující produkce moc neočekával.

Ovšem Junior Jack ani nadále nezahálí a připravil si pro fandy diskoték další písničku co může velmi dobře navázat na předešlé. Jelikož žijeme v době oprašování starých věcí, sáhl znovu do 80. let, odkud  vybral stejnojmennou záležitost od skupiny Pointer Sister. Nebyl sice první, protože soukromě vím minimálně o jedné předělávce téhož titulu staré zhruba 1,5 roku, nicméně jí upravil po svém aniž bych měl pocit vykradení. Nemá tak rozvernou podobu, ale i přesto nabízí pořádně hýbavý rytmus, okořeněný směsí současné house music v níž ponechal hodně z původního textu originálu, takže by měla dobře zapadnout takřka všude. Na maxisinglu se v dobrém slova smyslu vyřádili na úpravách Warren Clarke a Eric Kupper. Oba dva jsou ve své branži ostřílenými harcovníky a na výsledku je to rozhodně vidět. Platí zejména o druhém jménu, kde doporučuji jeho Chunk Mix (třetí v pořadí). Jedním slovem - MAZEC. Jako nástavbu vedoucí k úspěchu rovněž patří i výběr zpěvačky. Zde se jí stala Shena Mc Sween, co už dříve nazpívala jinou hitovku The Weekend od Michaela Graye. Věřím, že se s ní nesetkáváme naposled, protože k podobnému stylu muziky se velmi hodí. Podobně jako k písničkám typu Dare me.

Nastupuje léto, mající v sobě vždy příchuť lehké exotiky - zvláště když ho u nás nemáme pořád. Koná se řada akcí a taneční parkety nejednou praskají ve švech. Holky odhodí vrstvy zimního oblečení a pohled na ně je tak většinou vždy příjemnější. Pokud k tomu ještě  hraje nějaká dobrá muzika, hravě člověk zapomene na kdejaké trable. Podobně je laděn i videoklip, plný zápasnic v ringu připomínajích jakési bojovné Amazonky, na němž si smlsnou spíše pánové. Ale věřím, že tahle skladba zaujme hlavně po hudební stránce.

Seznam skladeb:

1. Warren Clarke Club Mix
  2. Eric Kupper´s Electric Funk Mix