TV 09:40:55

1999
13258x
11.11.2000

Živelná pohroma - Forces of Nature

Příjemná romantická komedie, která možná neaspiruje být na to kasovním trhákem, což jí ale neubírá na kvalitě, která je v záplavě teenagerovských slaďáren, působí skutečně osvěživým dojmem.

Ben má těsně před svatbou, už mu jen zbývá napsat svatební slib a nastoupit do letadla a odletět do Savannah, kde na něj čeká jeho krásná snoubenka Bridget. Nasedne do letadla a i přes to, že se mu zbytek světa snaží vnutit, že svatba není dobrý nápad je pevně rozhodnut strávit zbytek svého života se svou milovanou. Ovšem to ještě netuší, že potká Sarah, ženu vyzařující neuvěřitelnou divokost a strhující nespoutanost. Poprvé se setkají v letadle, která ovšem ani nevzlétne, dojde k nehodě s rackem, nezbývá jim než se do Savannah dostat jinak, když zjistí, že všechna auta jsou rozpůjčená, domluví se s neznámým mužem, který, pokud se podělí o náklady, rád dopraví tam, kam potřebují, onen muž si ovšem během jízda dopřeje malého "povzbuzení" marihuany, dojde k nehodě s jointem, následuje divoká jízda, která vyvolá zájem policistů, kteří všechny tři cestovatele zatknout, naštěstí Sarah a Ben jsou za nedlouho propuštěni na svobodu. Nastoupí na vlak a pokračují v cestě, samozřejmě, že dojde k omylu a nakonec míří do Chicaga... Jistě, Bena a Sarah čeká nejen spousta dalších nehod, ale také záplava citů, taková jaká může vzniknout jen mezi umírněným mužem a nevázanou ženou. Jak to dopadne? Řeknu Vám je to, že všichni budou šťastni, což se může zdát sentimentální, ale jestliže film shlédnete, nepřijde Vám, protože autorům se podařilo vyhnout oněm koncům, jaké známe ze spousty telenovel, která na nás chrlí televizní obrazovka.

Pokud máte chuť na trochu romantiky, tak vám Živelná pohroma přijde vhod, kvalitní herecké výkony, Ben Affleck, Sandra Bullock a Maura Tierney jsou přirození a je velmi lehké uvěřit, že jejich city jsou pravé, zajímavý příběh či příjemná hudba, to vše Vás čeká, a pokud nemáte srdce z kamene, čeká Vás opravdový zážitek.

A má osobní poznámka na konec, nelitujete někdy toho, že film je jen iluzorní svět, jen fikce? Já tedy ano...

Režie: Bronwen Hughes
Hrají: Ben Affleck, Sandra Bullock, Maura Tierney