Dneska je pátek, 29.03.2024, svátek má Taťána, venku je 14°C, 185 online
TV 10:13:53

1999
7186x
23.12.2000

Simon Sez

Dennis Rodman, je mediálně známá osoba, hlavně díky svým neustálým změnám image (schválně, jestli byste na jeho těle našli místo, které není potetované). Je prostě extravagantní, tedy jestli není normální například prát se s Carmen Electrou, nosit na těla asi třicet kilo kovu a mít na hlavě dvanáct různých barev za víkend (mimochodem sám jsem měl jeden čas pět různých barev na hlavě současně – škoda, že neumím hrát basketball), ale to mu zřejmě nestačí a tak se rozhodl prorazit na poli filmu, dal o sobě vědět v slušném Double Teamu, kde hrál společně s Jean-Claude Van Dammem, ale nyní se rozhodl, že nechce stát jen na „druhé“ koleji, ve filmu Simon Sez je hlavní hvězdou on...

Film začíná poněkud zvláštně (což se ovšem dá očekávat od projektu jehož titulní roli ztvárnil Dennis Rodman), pohledem z letící robotické mouchy řízené dvěma mnichy. Ti byli najati agentem Interpolu Simonem Sezem, který sleduje (právě za pomoci oné mouchy) schůzku dvou osob. Samozřejmě, že se to zvrtne a dojde k honičce na motorkách atd., to ani tak není důležité, jako hlavní linie příběhu, který se točí okolo děsivě ničivé zbraně (něco mi říká, že už jsem podobný příběh někde viděl J), jenže ta nejde aktivovat bez zvláštního softwaru a tak se krutý záporák rozhodne unést dceru muže, který mu tento software může zajistit, jenže dceruška si myslí, že je na výměně studentů, zamiluje se do syna muže, který spolupracuje s hlavním kruťasem (ovšem ten syn Michael to také netuší, že jeho otec je nemorální muž), dál se tady objevuje Sezova bývalá milenka, která ví, co je to boj muže proti ženě (tedy, hlavně, když žena vyhrává) a Sezův spolužák a tak dále a tak dále.

Režie: Kevin Elders
Hrají: Dennis Rodman, Dane Cook

lubos h. Díky Rodmanovi