TV 16:23:40

2002
19008x
05.05.2002
Hannani

Proroctví z temnot - The Mothman Prophecies

Tak se jmenuje nový film z USA režiséra M.Pellingtona, který měl premiéru 4.května a je založen na pravdivých událostech. V hlavní roli se vám představí Richard Gere jako reportér John Klein listu Washington Post. Nejprve se zdá, že se jedná o jeho další typickou roli milovníka, po prvních deseti minutách se však přesvědčíte o opaku. Film začíná gradovat po smrti jeho ženy (Debra Messing), které doktoři po autonehodě objeví zvláštní nádor na mozku. Své poslední dny tráví na nemocničním lůžku společně s Johnem, který si nemohl nevšimnout, že v jejích očích je strach. Věděla, že zemře, ale ten strach nebyl ze smrti...Její poslední slova zněla: "Tys to neviděl, viď?" To Johnovi začne vrtat hlavou, ale nějak svou zvídavost umlčí,... ne však navždy.

O dva roky později jede na jednu z mnoha pracovních cest, jízda v noci ho unavuje a když mu zničehonic přestane jet luxusní vozidlo a k tomu mu nefunguje ani mobilní telefon, je bezradný. Vystoupí tedy a s pocitem, že ho někdo sleduje doběhne k malému domku. Ve dveřích se objeví muž (Will Patton) s brokovnicí a vtáhne Johna naštvaně dovnitř a posadí ho do sprchy, kde se z něj pokouší dostat, proč k němu přišel již třetí noc za sebou. John nabyje dojmu, že muž je blázen, jelikož je zde teprve poprvé, ale v tom přijede půvabná policistka Connie (Laura Linney) a celou situaci uklidní. Pak doveze Johna do hotelu v Point Pleasant, kde ho čeká další šok: ráno měl být na pracovní schůzi, kam púvodně jel, proto žádá majitele hotýlku o přesnou polohu, kde se momentálně nachází a jak daleko je od Washingtonu, odkud vyjížděl. Zjištění, že za necelé dvě hodiny jízdy záhadně ujel něco přes 700km naprosto opačným směrem než potřeboval, ho naprosto vykolejí...koho taky ne. Od Connie se dozví, že se u nich dějí prazvláštní věci, což ho nijak neuklidní, ba naopak ho to přiměje hodit pracovní schúzi za hlavu a zjistit co se to tam děje. Později mu dojde spojitost mezi tamními událostmi a záhadným úmrtím jeho ženy...

Všichni TO viděli, všichni TO cítí, nikdo však neví CO TO JE, jen John to zjistí...

Pokud dáváte přednost psycho-hororu před krvákem, je tento film právě pro vás. Hodně vás vtáhne do děje - a kdo by taky neměl strach, co se stane s tím hezounem v hlavní roli? Ještě mám pro vás radu: pokud jste se rozhodli zajít si na tenhle film, dojděte si určitě před tím na záchod-jednak byste se v napjatých chvilkách nemuseli udržet a navíc by vám mohli ujít některé dúležité detaily tohoto výborného snímku.

Každá vteřina je důležitá...

Chcete vědět víc? Zajímá vás co se doopravdy stalo v Point Pleasant? Navštivte stránky k filmu!

Délka: 119minut