Dneska je čtvrtek, 28.03.2024, svátek má Soňa, venku je 10°C, 112 online
TV 17:30:45

2000
16343x
25.11.2000

Podfu(c)k (Snatch)

Ten z vás kdo viděl film Sbal prachy a vypadni (Lock stock and two smoking barrlels) poznal že Guy Ritchie je velice výjmečný a nadaný režisér. Pod(f)uck je v pořadí druhým filmem co Rithcie natočil, a je to film nadmíru povedený, je tvořen podobným stylem jako jeho předchozí dílko, zrychlené, zpomalené nebo naprosto detailní záběry, brilantní dialogy kde se nešetří slovíčkem ,,fuck" (ze začátku filmu jsem se snažil počítat kolikrát se ,,fuck" ve flimu objeví, ale po dvaceti minutách jsem toho radši nechal protože bych se asi nedopočítal.) a geniálně propletený scénář tvoří jeden vynikající celek. Příběh se odehrává z části v Anglii a z části v USA, hlavními ,,hrdiny" filmu jsou (alespoň podle mě) dvojice Turek a Tommy, i když hlavní postava v tomto filmy je vlastně skoro každý, každý charakter je skvěle popsaný odvíjí se od něj velká část příběhu. Hlavním problémem jsou diamanty který chce každý získat a udělá proto cokoli. Jediní Turek a Tommy jsou tak trošku poctiví a snaží se nikoho nevraždit, Turek kterému cikán Mickey (Brad Pitt) ztřískal jeho boxera když po něm chtěl vrátit peníze za rozbitý karavan který mu Mickey prodal je donucen nasadit Mickeyho na zápas který má pod kontrolou Kruťas. Je v tom, ale jeden háček, za to, že Turek nasadil jiného boxera musí jít Mickey na přání Kruťase ve třetím kole k zemi, což by neměl být takový problém kdyby Mickey svého protivníka neuzemnil hned první ránou.Tím vzniká Turkovi u Kruťase dluh, nesplacení dluhu = hození prasatům Téměř všechny postavy ve filmu se někde potkají, všichni chtějí diamant a nakonec ho získá ten, který to nejméně čekal.

Hodnocení: Pod(f)uck je nabitý vtipem od začátku až do konce, neskutečné náhody, propletený scénář spolu s geniální kamerou a střihy tvoří fantastickou podívanou. Zaručuji Vám, že Vás tento film upíchne do křesla a nepustí Vás až do konce.

Hrají: rad Pitt, Benicio Del Toro, Vinnie Jones, Jason Flemyng, Jason Staham

guest mazec10/10
Frances RE: Perfektní8/10