Dneska je čtvrtek, 25.04.2024, svátek má Marek, venku je 3°C, 153 online
TV 07:15:46

2000
17263x
25.11.2000

Můj soused zabiják

Bruce Willis dříve hrál v opravdu skvělých filmech, Pátý element, Poslední skaut nebo smrtonosné pasti se stali klasikou Když jsme s Acidofilem na tenhle film šli, řikali jsme si, že Willis dosud snad nehrál v ničem tak hrozném a, že je to záruka kvality, no měl jsem ho poslechnout a jít znova na Pod(f)uck to by alespoň nebyli vyhozené peníze.Film je vystavěn na trdlování Mathewa Perryho a hereckém umění Bruce Willise který je jako vždy stejný ať hraje Davida Adisona nebo Johna McClanea, tím nechci říct, že podává horší výkon, ale do tohoto filmu by se hodil možná tak John Travolta který by mě sednul jako nájemný zabiják Jimmy tulipán Tudeski alespoň o něco lépe. Mathew Perry známý jako Chandler ze seriálu Přátelé, ať se snaží jak může prostě vtipný není, možná tak pro žactvo prvního stupně základní školy. Představuje zubního lékaře Nicholase Oseranskyho, ňoumu co všechno boří (můj případ, např v kině jsem místo východu zašel jakési místnosti ze skříňkami a celé kino mělo alespoň další vtipný gag který by mohl konkurovat Mathewovi Perrymu :-)))))))). Když Nicholas zjistí že jeho nový je soused Jimmy Tudesky je nájemný vrah co zabil 17 lidí, snaží se mu vyhýbat, ale jeho manželka mu slíbí, že se s ním rozvede když pojede do Chicaga, práskne Jimmyho a přiveze nálezné.Nicholas přijíždí do Chicaga a setkává se zde s Jannim Gogolakem a Jimmho manželkou se kterou se v zápětí vyspí. Poté se co ze sebe vysype všechno o Jimmym Tulipánovi Jannimu Gogolakovi si uvědomí, že udělal chybu a volá Jimmymu aby ho varoval, jenže ten všechno ví od Nickovy manželky která si ho najala aby Nicka zabil......Celý příběh se ještě pořádně zamotá a skončí to tipickým americkým happyende. Nemůžu říct, že by byl ,,můj soused zabiják" nejhorším filmem jaký jsem kdy viděl, ale vzhledem k tomu, že scénář nebyl zase tak špatný mohlo celkové zpracování dopadnout trochu lépe.

Hodnocení : UNIVERZÁLNÍ BLBOST.

Hrají: Bruce Wiliis, Mathew Perry, Rosanna Arquetteová, Natasha Henstridgeová, Amanda Peetová, Michael Clarke Duncan, Kevin Pollak

guest není to supr, ale?