Dneska je neděle, 25.06.2017, svátek má Ivan, venku je 18°C, 162 online
TV 00:33:46

informace o článku

Hodnocení článku:
5/10
Čtenářů:
23452x
Přidáno:
30.10.2016
Autor:
Daginka
 

článek

Polda 6 - návod

obal

Lupany

V tutorialu nejdříve podrážděte kohouta. Potom zapněte hi-fi věž. Bezvýsledně. Seberte koláč ze stolu, pak nasypejte drobky k mikrofonu. Podrážděný kohout mikrofonem zesíleně vydal zvuk požadovaně hlasitě, tak se vám podařilo vzbudit spícího Pankráce. Bohužel jen na chvíli, protože se milý polda praštil o okno. Seberte špalíček z jedné reprobedny a zajistěte jím okno. Znovu podrážděte kohouta, tentokrát se konečně podaří Pankráce vzbudit. Pak vyslechněte telefonát a "naučte se chodit". :-)) Tím končí tutorial.

Teď je potřeba použít počítač. Pankrác někde ale zahamtal heslo, tak ho musíte najít, než kompl použijete. Můžete se zatím pokochat okolím Pankrácova obýváku. Mrkněte na sbírku motýlů. Tam zjistíte, že heslo je admirál, takže můžete k počítači a zjistit info o misi. Před odjezdem do L.A. budete potřebovat laserovou zbraň, Plastictex a špionážní hodinky.

Pro vytvoření laserové zbraně nejdřív seberte berli povalující se u dveří. Potom seberte lupu, která je na poličce u sbírky motýlů a s ní i kus provazu. Otevřte šuplík a seberte baterku. Pod stolem vezměte z krabice vypalovačku. Potom můžete jít dál doleva, kde uvidíte svého nevlastního synka Šmoulu... ééé, totiž Fandu. :-) Nepřipomíná vám někoho?

Na poličce garáže drapsněte vrtačku, u posilovacího stroje závaží. Potom jděte dál doleva a sáhněte po šroubováku.

Na pracovním stole vyndejte berli a vedle ní položte vypalovačku. Šroubovákem vymontujte z vypalovačky laser, ten přidělejte k berli. Dále na berli připevněte ještě baterku a vrtačkou vyvrtejte do berle díru. Potom už stačí jen připevnit do vyvrtaného otvoru lupu a voilá! Laserová zbraň je na světě.

Dále seberte z Pankrácova médi (s cedulku Pardubice, kterého Pankrác koupil samozřejmě Hradci :-)) ) špionážní hodinky, které Pankrácovi Méďa stihl fikaně šlohnout. Méďu ztrestáte tak, že na něj vystřelíte laserovou zbraní. Tak zjistíte, že ukrývá poslední věc, kterou nutně potřebujete před odjezdem - žvejkačky Plastictex.

Teď konečně máte čas "zachránit" nebohého rezavého kocourka Lennyho. A to uděláte tak, že opět vyzkoušíte svou novou laserovou zbraň.... Eh. Teď hoďte po háku (na kterém se houpal kocour Lenny) vypalovačkou a seberte ho.

Teď potřebujete svému létacímu Citroenu nafouknout gumu, tedy potřebujete pumpičku. Jděte vedle do garáže a nejdříve se podívejte na ikonku kolo auta. Pak zkuste sebrat pumpičku od kola. Nejde to, takže hoďte řeč s Fanoušem o pumpičce. Ten je zdeptaný ze své barvy pleti. Tomu pomůžete od splínu tak, že mu dáte provázek, který jste sebrali na poličce. Až uslyší, že z něj bude Avatar (,,Zřím Tě, vole!"), tak si můžete vzít pumpičku. Teď seberte hadici, kterouv poté připevněte k bombičce s vodíkem. Zkuste použít pumpičku na kolo auta. Nenapumpujte sice nic, ale k hadici připojte záhy i pumpičku s kolem a otevřte ventil od vodíku. Teď už máte kolo auta napumpované. Odpojte hadici od kola. Ještě je potřeba doplnit palivo pro létající vozítko. Otevřte nádrž auta, zapojte hadici a otočte ventilem. Odendejte hadici.

Pro otevření garáže odstřelte laserovou zbraní zámek na dveřích. Zavěste hák na lanko pro otevírání garáže, a umístěte na něj i závaží. Následně odjeďte Fantomasovým vozítkem a mrkejte na animaci.


Kdesi ve vzduchu

Pankrác se ocitl v další prekérce, kdy se jaksi rozbilo jedno z kol. Seberte dudy, zapalovač a otevřete šuplík, z kterého si vezměte olejničku a lepidlo. Zapalovač nažhavte v otvoru, ze kterého jste ho prve vzali a roztavte s ním strašidýlko houpající se na zrcátku. Kydněte na něj lepidlo a vemte ho. Zkuste si zapnout pás. Pankrác moc o své autíčko nedbá, takže zjistíte, že ani pás nejde odvázat. Proto ho naolejujte olejničkou. Zapněte si pás a vylezte ven. Sledujte další podařenou animaci s dudama. :-) Vítejte v Hollywoodu!


Hollywood, před vilou

Když se trochu mrknete okolo, zjistíte pár zásadních věcí:

1) Zvonek od vily buďto nefunguje nebo není slyšen.

2) Nápis Hollywood je vážně krásné dokreslení atmošky zapadajícího slunce nad Městem andělů.

3) Vrátný vás z nějakýho důvodu ignoruje.

4) Kde se vzal, tu se vzal, kocour Lenny přežil a přibalil se vám na cestu s sebou.

Zazvoňte. Potom mrkněte, co dělá vrátný tak, že použijete špionážní hodinky na anténu budky vrátného. Utrhněte si ze stromku jablko, které nastražte před noru. Zjistíte, že nora není ledajaká nora, ale její obyvatel ježeček si z ní udělal lukrativní byznys - úschovnu praků za jabka! :-)) Prak seberte. Sestřelte prakem anténu. Bohužel se ale stále nic neděje, protože proud je do telky přiváděn jinak. Použijte rozvaděč, na kterém se uvelebil Lenny. Šroubovákem otevřte dvířka. Pohrajte si trochu s diodami (přepněte knoflíky 1, 3 a 5) a tím přepnete rozvod na anténu. Teď konečně zazvoňte na zvonek. Po krátkém pokecu s vrátným vejděte do zahrady vily a pokecejte i se zahradníkem. Mrkněte na velké šachy. Mat bílou dámou dáte tak, že s ní popojedete na políčko 2G (tj. pouze o 4 políčka doprava, vedle černého koně). Podívejte se do tajného výklenku a seberte první zlatou pyramidku. U bazénu seberte rýč opřený o podstavec. Prozkoumejte prosklené dveře vpravo a vkročte dovnitř. Seberte dálkový ovladač ze stolu, paličku na maso, šampus a sirup z menší skříňky. Dále uzměte brčko a vybrakujte lékárničku ukrývající injekční stříkačku a prášky Xanax. Na stolek položte prášky, z kterých paličkou na maso uděláte prášek. Ten naberte a vložte do masa, které najdete v lednici. Toto lehce sedativní masíčko vhoďte do akvárka piraním. Poté seberte modrou pyramidku. Větrák skrývá zelenou pyramidku, kterou získáte, když jí sestřelíte šampusem. Dále ukradněte zapalovač ze stolku u akvárka a vedle od krbu si vemte polínko. Krb zapněte dálkovým ovladačem. Zjistíte, že v krbu se něco skrývá, ale nemáte se tam šanci dostat, když hoří. Krb vypněte. Vyjděte ven k bazénu, ze kterého si naberte do injekce vodu. Vraťte se dovnitř a zchlaďte krb vodou z injekce. Nyní můžete sebrat poslední čtvrtou červenou pyramidku. Když se mrknete na obraz Marylin Monroe, tak odhalíte schovaný trezor. Klikněte na obraz Kolosea a vyslechněte hádanku. Kombinace trezoru je velmi jednoduše odvoditelná od příběhu, který jste právě vyposlechli - 21012. (Klíč k tomu - Koloseum střeží 2 lvi, 10 statečný bojovník se vydá do boje.. pak je tam zmíněn tucet mrtvých, tucet = 12.) Vyvrabčete trezor, z kterého získáte první část filmu a fotku pachatele.

Jděte ven směrem doleva a pokochejte se luxusním vozem. Polenem sražte hlavu lva. Pak polínko využijte tak, že s ním vypodložíte kolo, můžete tak sebrat hever. Jděte zpátky směr k bazénu a zkuste zapnout vířivku dálkovým ovladačem. Překáží tomu předmět v bazénu. Odtlačte autíčko na čištění bazénu a vyčistěte prostor bazénu. Zapněte ovladačem znovu vířivku a poté seberte předměty z bazénu. Najdete tak další důležitou stopu - čepici a štětku (na čištění :-)) ) údržbáře bazénů. Zajděte se poptat vrátného na čepici, poté Francouzi ukažte fotku z místa činu (sebranou z trezoru). Zahradník řekne o tajném vchodu, který ale odmítá zpřístupnit jen tak. Dejte mu jako úplatek hlavu lva, a poté vesele napochodujte k majestátnímu vchodu ve skále. Mrkněte na hroudu hlíny, kterou si pečlivě střeží krteček (bez kalhotek). Dál se podívejte do křoví, kde se ukrývají brouci. Vylejte u křoví sirup, tím nalákáte krtka bojovníka. Seberte mu z nory trochu hlíny. Krtkovi zápas moc nejde, tak mu na posilnění nabídněte polínko. Zbydou z něj třísky, ty seberte. Teď se konečně můžete dát do umístění pyramidek do vchodu. První pyramida (vlevo nahoře) má symbolizovat vzduch a je zelená. Druhá pyramida (vpravo nahoře) symbolizuje vodu - je modrá. Vlevo dolů patří červená pyramida - symbol ohně. A poslední pyramida vpravo dole je logicky zbývající zlatá - symbol země. Teď je ještě potřeba ke každému živlu pyramidy přiřadit vhodnou věc. Vraťte se naposled zpátky k bazénu, kde do injekční stříkačky naberete vodu. Nyní máte všechny potřebné věci, které můžete naskládat k pyramidkám. Na zelenou pyramidu zafoukejte brčkem. Modré pyramidce stříkněte vodu z injekce. K červené pyramidě položte třísky, které následně zapalte zapalovačem. Ke zlaté pyramidce vložte hlínu. Vchod je konečně otevřen, račte dál!


Uvnitř tajné jeskyně

Nyní sesbírejte z tří výklenků v patře nahoře jeskyně části sošky. Heverem odvalte rozvaliny a seberte další část sošky. Jděte dolů po schodech, vyvrabčete další výklenek a mrkněte na kulatý stůl. Střepem oddělte od sebe dvě části sošky. Čistící štětkou vyčistěte zašlý nápis s kresbou a klikněte na kulatý stůl a dejte se do sestavení sošky. Není to nic těžkého, stačí sestavit podobiznu mladíka, která se podobá Oscarovým soškám. Až budete mít hotovo, tak sošku slepte lepidle a položte do otvoru stolu. Otevře se tajná skrýš a naleznete další část filmové pásky.


Policejní stanice, L.A.

Ocitáte se na fízlovně se sjetou Paris Hilton, afroamerickým poldou-recepčním a vězeňským hlídačem. Pokecejte s poldou sedícím u stolku (recepčním). Moc porozhlédnout se nemůžete, protože musíte prvně odlákat jeho pozornost. Na stolku s faxem seberte nejužitečnější, nejdůležitější a nejpoužívanější věc této hry - švýcarský nůž. Pokecejte se zfetovanou Paris a pak se jí zkuste mrknout do kabelky a ukrást šrajtofli. Paris upozorní psík bonzák, ale je tak sjetá, že Vám klidně šrajtofli dá - pokud jí seženete fet. Se švýcarským nožem seškrábejte omítku. Tu seberte ze země a vložte jí do celofánového obalu ležícího vedle Paris. Nabídněte blondýnce v dobrém úmyslu náhražku fetu a šratofle je vaše (tedy..eh.. musíte si jí nejdřív vzít od Paris, která se kolem vás obtočí jako had). Ze šrajtofle vyndejte minci, kterou vhoďte do automatu a získáte kafe. Kafe nalejte Paris do kabelky a oznamte poldovi u stolku, že vás sprostě okradli o kafe. Ten vezme Paris na banánovej koktejl a rajón je váš. Použijte počítač a mrkněte do kartotéky, získáte tak otisky prstů. Ze šuplíku seberte paměťovou kartu a pouta, dále prohledejte na rande odešlému poldovi jeho bundu a získáte identifikační kartu. Použijte čepici čističe bazénů na počítač, kde se o ní dozvíte víc. Pak pokecejte s hlídačem o vstupu do cely a možný pokec s podezřelým čističem bazénů. Ten vám to jen tak neusnadní, takže potřebujete povolení. Zkuste použít fax. Budete potřebovat identifikační číslo, tak z inventáře vyberte identifikační kartu a použijte ji na fax. Ukažte hlídači vaše povolení a pustí vás za mříže. Jenže za sebou zavřel, tak budete muset použít pro vstup identifikační kartu.

Jděte do basy, kde se vám naskytne pekelně nechutný pohled (naštěstí jen pohled) na výkal v nočníku a tři sedící fiškusy. Vypněte raperovi jeho Jailpod a pokecejte s ním. Budete mu muset zajistit informace o jeho případu. Vyjděte proto zpátky z cely a mrkněte do kartotéky, kde najdete raperův spis, který bohužel ukrývá zapečetěnou obálku. Tentokrát se dejte druhou šipečkou do další místnosti, kde na vás prozměnu nepochybně dýchne pach mládí, moře a Mitche Buchanana. Zatím ho ignorujte a seberte ze země (jack) konektor, vpravo u dveří slepeckou hůl a u okna minikamerku. Vraťte se zpátky do cely. Když i dvakrát zkusíte hodit řeč s druhým vězněm (korbou), tak vás pošle do háje. Vemte proto slepeckou hůl a pošoupněte k němu nočník s voňavým bonusem... :-)) Seberte tašku, která ukrývá citlivé fotky korbiče a taky baterku. Konečně můžete s korbou pokecat. Pak jděte zpátky do výslechové místnosti. Do přístroje vložte otisky prstů, vyběhne jméno Errola Carria, kterému je prý 80 let a má problémy s rychlou jízdou na svém motorovém člunu..

Teď k obsahu obálky rapera. Klikněte na stůl. Multifunkčním švýcarákem odmontujte oba šroubky, sundejte kryt a do otvoru vložte baterku. Položte na stůl minikamerku, přidělejte z invetáře konektor a celý výstup zapojte do otvoru. Na stůl dále položte obálku, do Panatronicu zastrčte paměťovou kartu a z inventáře vyberte brčko, kterým nafoukněte obálku. Do brčka zasuňte výstup od minikamerky a prozkoumejte obálku. Vraťte se zpátky do cely, kde raperovi oznamte průběh případu. Raper chce zdrhnout a vás vezme jako rukojmího, kterého hbitě spoutá sluchátky, tak mu nabídněte žvýkačku s trhavinou a vemte si Jailpod. Teď jděte do výslechové místnosti, kde zkuste hodit řeč s mužem z Pobřežní hlídky. Ten bez právníka neřekne ani slovo. Když se znovu mrknete na přístroj na otisky prstů, tak zjistíte, že má zvukový výstup. Připojte k přístroji raperův Jailpod. Mitch to těžce snáší, ale i potom odmítne spolupracovat, když hudba hraje, Mitch si zacpe uši. Tady přichází na řadu pouta, kterými ho spoutejte a opět pusťte hudbu. Nyní Mitch už klidně spolupracuje a v cele bouchne Plastictex. Je na čase odtud nepozorovaně zdrhnout do další destinace...


Pláž, Santa Monica

Otevřte postupně všechny tři popelnice, z kterých získejte útržek novin, fusekli a z hlavy všudypřítomného Lennyho získáte trychtýř. Pohovořte si s rybářem a pak něj zkuste použít útržek novin. Rád vám text přeloží, ale chce za to hodinky, co mu ukradl Errol. Vyjděte k chatce a promluvte s papouškem v kleci. Vysvoboďte papouška použitím švýcaráku na zámek klece, a dozvíte se, že u cedulky s nápisem Recycle mania je klíč k chatce. Tím si odemkněte chatku, v které seberte fotku Errola a rybářský prut. Kus čehosi u skříně zatím sebrat nemůžete, protože prvně musíte skříň odtlačit. To udělejte a už můžete sebrat i páčidlo a násadu od koštěte.

Vyjděte ven a dejte se po molu dál ke člunu, do kterého vás pan krab jen tak nepustí. Ovajte se větrníkem a na ten pak použijte fusekli pro nalákání mořského živočicha. Kraba to nebere, tak znovu klikněte na pohozenou fusekli a přidáte ještě svou. To zabere, máte volný přístup ke člunu. Seberte brašnu, která ukrývá lano, provázek, nůž na žraloky, klíč M10 a pilku na železo. Vraťte se do Errolovy chaty. Použijte pilku na židli, získáte tak železnou trubku. Klikněte na stůl, vytáhněte páčidlo a spojte s železnou trubkou.

Prodlouženým páčidlem otevřte tajnou skrýš v prknu, která ukrývá deku, v které je zabalená pirátská kniha. Mrkněte pod postele, kde se něco skrývá, ale nedosáhnete tam. Rybářský prut použijte na prostor pod postelí, a vylovíte detektor kovů. Opět klikněte na stůl, položte detektor kovů, na který přiděláte násadu od koštěte a na ní ještě provázek. Klíčem M10 odmontujte kanystr pod vařičem, a vyjděte z chaty ven. Ukažte rybáři pirátskou knihu a zjistíte, že Errol jezdí často člunem k majáku. Detektorem kovů projeďte pláž, získáte minci, kterou vhodíte do dalekohledu. Zjistíte taK polohu majáku. Jděte k Errolovu člunu. Jet k majáku se vám nepodaří, protože v lodním šroubu je uvízlá síť. K oddělání sítě použijte nůž na žraloky. Podívejte se do nádrže, umístěte na ní trychtýř a nalejte do ní benzín z kanystru. Nalejte zbytek obsahu kanystru na provaz u člunu a zapalte ho zapalovačem. Teď můžete dle chuti a libosti použít člun a dojet k majáku.


Ostrůvek s majákem

Koukněte na hrobku Carriů, na kterou posléze použijte rybářský prut. Poté použijte megapáčidlo na uvolnění kamenu, co je u vchodu do majáku. Vylovíte tak kliku, kterou otevřete vchod k majáku. Bohužel je tu zával. Ten odstraníte tak, že si pěkně podomácku zažvejkáte trhavinovou žvejkačku Plastictex. Vchod je odblokován, můžete směle nahoru. Než vás pořádně rozbolí hlava z oslepujícího světla, hoďte deku na svítilnu. Kamenným blokem rozbijte zámek na truhle. Získáte další část filmové pásky a hodinky pro dědu rybáře. Ty mu při návratu předejte a zjistíte obsah útržku z novin - tedy vaší další destinaci - filmové ateliéry.


Parkoviště před filmovými ateliéry

Prozkoumejte všechny káry na parkovišti a pokecejte s nerudným vrátným a tenistou, který čeká na svou přítelkyni, a klidně vám na tenisák napíše autogram, když mu přinesete pero. Požádejte vrátného o pero. Nic vám samozřejmě nedá. Mrkněte na plánek ateliéru a seberte u něj se povalující kbelík s vodou a houbou. Pero se ukrývá ve VIP odpadkovém koši, který je zamčen. Obsahem kbelíku s vodou vyčistěte sklo veterána, kde vám padouch Errol nechal další vzkaz. Znovu mrkněte na Astona Martina, do kterého se musíte dostat. Na odpadkový koš použijte megapáčidlo a shoďte ho na zem. Zprzněte bondovské auto (jen na něj klikněte a Pankrác to udělá za vás) a vydyndejte z něj stěrač, který předáte vrátnému lačnému po filmových rekvizitách. Dá vám klíček, kterým odemknete odpadkový koš a vy získáte pero. Když ovšem předáte tenistovi pero v prosbě o autogram, tak vám oznámí, že pero nepíše. Zkuste znovu jít za vrátným a poprosit ho o inkoust. Smutně zjistíte, že vrátný není lačný jen po filmových rekvizitách, ale také po drbech o celebritách. Pokecejte proto s tenistou o jeho přítelkyni Scarlett. Pak se vraťte a všechno vyslepičte vrátnému. Sice vám inkoust prvně nedá, ale posléze, když mu dáte pero, tak ho inkoustem přecejen naplní. Nechte tedy tenistu podepsat míček a s těžce získaným tenisákem otevřte Bondovic auto, ze kterého získáte herecký průkaz. Ten ukažte vrátnému a proklouznete do filmových ateliérů.


Catering u filmových ateliérů

Seberte prázdnou krabičku od zápalek povalující se na popelníku a opřený žebřík o studio 5. Pak se mrkněte na směrovník Studio 1, kam posléze vkročte. Tam seberte megafon, rybářskou síť ukrývající kameru a izolepu z osvětlovacího pultu. Švýcarákem odemkněte agregát, který zapněte. Vyleze brouček, kterého chyťte do krabičky od zápalek. Po pokecu se sekuriťákem zjistíte, že o Carriovi může něco vědět herecká hvězda Dredd, která je zavřená ve svém karavanu a nepohrdne pizzou. Běžte zpátky ke cateringovému prostoru a zkuste zaklepat na dveře přívěsu. Megafonem rozežeňte dav a hoďte řeč s prodavačkou. Sice vám nedá pizzu, ale umilosrdní se a dá vám cibuli a nějaké info o Johnny Dreddovi. Jděte sekuriťáka poprosit o půjčku na pizzu. Osvalený škrt po vás nejdříve chce, abyste mu zjistili, kdo se poflakuje po lodi. Položte kameru na stolek a seberte teleskopickou tyč, která se povaluje u další kulisy. Připevněte ji ke kameře a zafixujte izolepou. Mrkněte na překrásnou maketu lodi. Zapněte u osvětlovacího pultu reflektory a začněte natáčet kamerou na tyči. Pak pokecejte se sekuriťákem, který vás vyplatí. Dejte mince prodavačce a odneste si pizzu s marmeládou, kterou předejte Dreddovi. Ten s vámi ale vyběhne a vykašle se na vás. Potřebujete ho z karavanu pořádně vyčoudit. Zkuste sebrat opičce banány. Nepodaří se, tak z inventáře vyndejte broučka v krabici od sirek a dejte ho opičce. Opička je zanezprádněná a vy můžete odnést banány. Přistavte ke karavanu žebřík a ucpěte banány komín karavanu. Z karavanu vyběhne Dredd a posléze i Lenny, který je opět s vámi. Dostaňte se do karavanu a otevřte okno. Seberte pudřenku a otevřte skříňku, z které ukradněte Lexaurin. Z kabátu herci seberte doutník a mrkněte na všechno okolo (poznámky na stole, plakáty). Až je průzkum hotov, zkuste vzbudit omámeného Dredda. To se nepodaří, takže seberte ze skříňky všechny chemikálie a pokuste se namíchat čpavek. Do aparatury nalejte nejdříve dusík (N), poté vodík (H) a máte NH3, tedy čpavek. Seberte ho a probuďte Dredda, kterého se vyptejte na všechno. Odmítá vám říct, kam se Billy dál vydal, dokud nebude mít zpátky svou opičku... :-) Naštěstí myslel tu živou, která se potlouká před karavanem. Tu chyťte do rybářské sítě a přineste jí Dreddovi. Poví vám, že se Cario vydal do sci-fi ateliérů, ale přesnou polohu budovy nezná. Jděte tedy za prodavačkou, která po vás bude chtít, abyste nějak donutili sekuriťáka vydat jí dovolenku. Ani přes úpěnlivé prosby Vám ale sekuriťák dovolenku nevydá, takže ho musíte rozbrečet - vyděláte cibuli z inventáře a strčíte mu jí do pracek, aby jí v rámci soutěže oloupal. Mezitím mu vypadne dovolenka, kterou můžete sebrat a donést prodavačce. Dozvídáte se, kde přesně bude vaše putování pokračovat...


Sci-fi ateliéry

Prozkoumejte pořádně oblast před vesmírnou lodí. Švýcarákem otevřte futuristické píchačky a potom váš věrný nůž zkuste použít i na hadici. Sebrané šrouby připevněte na hadici, na kterou ještě použijte znova švýcarák. Hadici můžete připevnit a následně se naplní šťávou. Použijte pudr na číselnici, abyste odhalili správnou kombinaci. Leč, kde nepomůže pudr, pomůžou špionážní hodinky. Pankrác naťuká nejpoužívanější tlačítka a loď se otevře.

Ocitáte se v řídící místnosti s hlavním počítačem a translátorem. Konečně můžete rozšifrovat pirátskou knihu, kterou vložte do translátoru. Mrkněte na poutavě nakreslenou animaci o příběhu rodů Carriů a Dionýsovi. Zkuste kliknout na obří počítač. Ocitáte se před jednou z těžších hádanek hry, kde musíte přepnout tlačítka tak, aby proud vedl do příslušného CPU. Máte 4 pokusy na přehození drátů. Ze všeho nejdřív vám zabliká, které CPU je aktivní a do kterého budete přivádět napětí. A pozor, běží vám čas! Až se poperete s tlačítky, tak se vám zprovozní hlavní počítač s dvěma tlačítky - klíčem a vykřičníkem. Klíč aktivuje dveře, vykřičník šuplíky místnosti. Obě tlačítka počítače vyzkoušejte. Při aktivaci tlačítka vykřičníku na vás vyskočí plyšák Klingy, kterého seberete. Přivažte lano na posuvnou kameru a plyšáka Klingyho posaďte na kapitánské křeslo. Stiskněte na křeslu tlačítko. Nic se neděje. Vemte Klingyho a jděte ven před vesmírnou loď, kde plyšáka napusťte v benzínové skvrně. Vraťte se zpátky do lodi a plyšáka posaďte zpátky do křesla. Lano přivažte ke křeslu a zmáčkněte tlačítko pro otáčení křesla. Potom použijte tlačítko klíče na monitoru obřího počítače. Vejděte do další místnosti. Zkuste pokecat s ženou Borgem, moc vám toho ale neřekne. Nabídněte jí Lexaurin a pokecejte s ní. Potom seberte kapitánskou uniformu, rukavici i podprdu. Rukavici použijte na symbol otevírání dveří (ruka) do výtahu. Zkuste pokecat s kapitánem, kterému hned vyndejte z pusy roubík, jinak se toho moc nedozvíte. Během hovoru od kapitána získáte jeho diamantový piercing z pupíku, který připevněte k části kružítka, které leží na zemi. Kapitánovi z pout pomůžete, když je přeřežete střepem. Kapitán pak prozradí, že je třeba použít skafandr a teleport, pokud chcete za Billym. Potřebuje svou identifikační kartu, která leží před lodí v píchačkách. Vydejte se tam, použijte zapalovač na karty v píchačkách a podprdou seberte kapitánovu kartu. Předejte kapitánovi kartu a jeho kapitánskou uniformu. Musíte nafouknout skafandr. Dokud jste v místnosti se skafandrem, použijte diamantové kružítko na okno a vyhloubíte malý otvor. Vraťte se do místnosti s teleportem, seberte gumovou hadici, která je ale rozpáraná. Žena Borg vám ji naštěstí ráda zašije, pokud tedy bude mít šitíčko. To naleznete v místnosti s Klingym, který ho má v kapse. Předejte Borgyni šitíčko a chvilku jí nechte pracovat. Ta chce poté jako odměnu za svou práci tabák. Vyndejte z inventáře doutník, který položte do výtahu. Potom rukavicí výtah zavřete a zase otevřete. Seberte tabák a dejte ho té vydřidušce. Jděte do kabiny se skafandrem a gumovou hadici vyhoďte ven z okna otvorem, který jste předtím prohloubili. Jděte ven z lodi a připojte hadici na čerpadlo. Čerpadlo nefunguje, musíte ho vypodložit pirátskou knihou. Potom ho zapněte a vraťte se do místnosti se skafandrem, který si oblečte. Skafandr vás teleportuje na zajímavé místo.


Ateliéry Divokého Západu

Zkuste vzít pistoli ležící u koně. Kůň je pěkně agresivní, takže vás akorát nakopne. Vejděte do saloonu a pokecejte o všem s indiánem. Dozvíte se o Róze, milence Billa Carrie. O koni se dozvíte, že je nadržený a nerudný. Zahrajte si s indiánem hru, kdy máte odhalit, kde je skryto eso. Počkejte do doby, kdy vidíte zblízka karty a použijte špionážní brýle. Klikněte na druhou kartu zprava a tím obehrajete indiána. Seberte květiny z vázy na baru a jděte nahoru po schodech, kde zaklepte na dveře. Róza se s vámi bavit jen tak nebude. Sejděte dolů k baru a bouchněte do pravé i levé strany omítky, kde jsou obrazy a pak klikněte na obraz klisničky. Pokuste se odsunout demižon. Potřebujete víc síly, tak poproste o pomoc indiána. Pro toho je to maličkost, takže potom jen znovu bouchněte do omítky a seberte obraz klisničky. Zkuste sebrat pouta. Pak se zeptejte indiána, kde je klíč od pout. Vyjděte po schodech nahoru a pak dolů. Multifunkčním švýcarákem otevřte prkno jednoho schodu a seberte kompromitující fotky a klíč od pout. Pouta otevřte klíčkem a seberte je. Vyjděte před saloon a položte na zem před koně obraz klisničky. Spoutejte koně pouty a seberte pistoli, kterou střelte po havranovi. Vypadne pírko, které seberte a podstrčte pod dveře Rózy v saloonu. Róza vám otevře, ale odmítne se bavit. Proto jí ukažte její kompromitující fotky. Všechno vám ochotně řekne. Podívejte se na okno, které z jejího pokoje vede do VIP ateliérů. Vezměte u postele silonky a potom klepněte přímo na postel, kde vezmete prostěradlo. Dozvíte se o krabičce, která je určena vám, ale Róza vám ji dát zadarmo odmítne, chce pleťovou masku. Přichází jedna z nejnechutnějších částí hry. Vyjděte před saloon a dejte koni sníst květiny. Kůň udělá svou potřebu a vy trus uklidíte tak, že ho naberete na prkno od schodů. Dojděte k Róze a věnujte jí koňské lejno na prkně jako unikátní a skvělou novou pleťovou masku. Róza vám dá klíček od skříňky, který jím otevřte a získáte tak další část filmu od Billyho. Teď už jen spusťte z okna plátno z postele a přidělejte k tomu ještě silonky. Cesta k VIP ateliérům je vaše.


VIP ateliéry

Na recepčním pultíku ochutnejte kávu a pak seberte podšálek. Ze šuplíku na recepčním pultu seberte lak na nehty a izolepu. Madlo šuplíku se viklá, tak ho definitivně ulomte tím, že ho urazíte švýcarským nožem, posléze madlo Pankrác sebere. Mrkněte na dveře vpravo a pak na uvolněný pant u dveří. Horní pant ustřelte laserovou zbraní a vejděte dovnitř.

Opět vytáhněte laserovou zbraň a prozměnu odstřelte zámek u schůdků. Schůdky sundejte, vyšplhejte na ně a klikněte na reproduktor, z kterého seberte prázdný kotouč. Dále hoďte silonky na spínač projektoru. Silonky bohužel spadnou, tak na ně znovu klikněte a připojte k nim madlo od šuplíku. Potom je znovu hoďte po očku spínače projektoru. Vylezte po schůdkách a zkuste stáhnout spínač plátna projektoru dolů. Nyní můžete vejít do místnosti od sedadel minikina nalevo. V místnosti s promítacím přístrojem připevněte vlevo na přetáčeč filmů prázdný kotouč, vpravo umístěte všechny filmové pásky od Billyho. Pásky se navinou, ale je potřeba je něčím slepit. Na to použijte lak na nehty a o chvíli později cívku s filmem seberte. Dejte cívku s filmem do projektoru a zapněte ho. Film je bohužel rozmazaný. Připevněte k projektoru podšálek a zafixujte ho izolepou. Nyní můžete zapnout projektor a jít vedle mrknout na vyprávění Billa Carria. Ten řekne užitečnou informaci o kódu zámku na dveřích ředitele studií. Jděte tedy přímo ke dveřím vedoucích k directorovi. Naleznete smutkem oddělaného ředitele. Vemte si z jeho stolu jeho věci - razítko a doutník. Doutník řediteli vražte do pusy a promluvte s ním. Pak se podívejte na staré hodiny a pokecejte o nich opět s ředitelem. Zapněte na pendlovkách vypínač a pak mrkněte na další hádanku v širokoúhlé obrazovce. V následující hádance máte správně přiřadit obrázky osmi filmů - vždy dva obrázky na jeden film.


Správné kombinace:

1) lavička s Tomem Hanksem + bonboniéra (Forrest Gump)

2) sprchová hlavice + vraždící monstrum (Psycho)

3) klobouk + bič (Indiana Jones)

4) boxérský ring + polonahý muž se šrámem na tváři (Rocky Balboa) (Rocky)

5) vesmírná loď + logo zlaté šipky v zlatém prstenci (Star Trek)

6) žena v bojové póze (Trinity) + zelené údaje na černém poli (Matrix)

7) loď Titanic moři + ledovec (Titanic)

8) muž v červeném saku (pravděpodobně Frodo) s mečem + prsten (Pán prstenů)

Až budete mít hotovo, poptejte se ředitele na flashku. Dá vám, co má, ale konektor nesedí do kabelu. Seřízněte konektor švýcarským nožem a zapojte do disku, pak celou flashku seberte a připojte k televizi. Poté flashku zapojte i do pendlovek. Pendlovky se otevřou a získáte tak zprávu od Billa a toliko toužebně hledaný seznam vítězů Oscarů. Předejte buďto dopis od Billa nebo seznam vítězů řediteli. Ten se odmítne vzdát ředitelství, ale aspoň vám poskytne vstupenku na předávání, kam odsud přímo míříte.


Večer slavnostního předávání cen Oscarů

Hoďte řeč s bodyguardem. Ten vás odmítne i přes to, že máte vstupenku, pustit dovnitř. Musíte na něj vyzrát jinak. Z kabátů v šatně seberte kapesník. Klikněte na malý pultík u šatny. Švýcarákem rozřízněte pakl papírů a jeden si vemte. Vemte do ruky pero, které se povaluje na pultíku a sepište věhlasnou fabulaci potvrzující vaši nutnou účast na ceremonii. Potom použijte razítko na inkoustové pero. Pero je ale dělané na bombičky, takže ho nejdřív rozřízněte švýcarákem. Udělá to malý nepořádek, takže vytáhněte ukořistěný kapesník a namočte ho do inkoustu. Potom namočte razítko do kapesníku nasáklého inkoustem a obtiskněte jej na potvrzení. Vemte potvrzení a ukažte ho střežící gorile. Ocitnete se v hlavním sálu, kde na zemi seberte zlatou sponu (pinzetu) a pokecejte s pikolíkem. Klepněte na dveře do zákulisí a pak znovu pokecejte s pikolíkem o vstupu do nich. Klíč má jen jakýsi pan Koch, který je nahoře na balkonových dvěří. Jděte po schodech nahoru a pokuste se získat informace o Kochovi od pikolíka číslo dvě. Ten info předá pouze za peněžní úplatu, ničím jiným se uplatit nedá. Jděte zpátky dolů do sálu, kde promluvte se zelenovlasým divákem. Ten vám nabídne půjčku peněz, ale pouze za cigarety. Jděte do předsálí s šatnou a opět klepněte na pultík. Seberte zbytky cigaret a taky nový čistý papír, do kterého nasypte zbytky z vajglů. Teď budete potřebovat něčím cigarety slepit, proto vytvoříte lepidlo. Jděte do sálu a pak po schodech nahoru, kde sídlí vyčuraný pikolík. Seškrábejte lepidlo z odloupnuté omítky vaší zalaminovanou vstupenkou. Lepidlo z tapety pak navlhčete ve vodě vázy s květinou opodál. Vraťte se zpátky k šatně, kde klikněte na pultík a použijte lepidlo na slepení cigár, které hned poté seberte. Ty pak nabídněte zelenovláskovi a získáte prachy. Prachy postupně dejte vyděračskému pikolíkovi a poté zaklepte na dveře číslo 33, kde promluvte s Kochem. Ten vám řekne, že klíč do zákulisí je zlatá spona, kterou ztratil, ale vy už jí dávno stejně máte. Použijte sponu na dveře do zákulisí a vejděte. Seberte ze země kapesník Leonarda di Capria a zkuste otevřít skříň. Nepůjde to, dokonce to nemůžete ani odstřelit svou oblíbenou laserovou zbraní, dokud zámek nebude vlhčí. Jděte opět po schodech nahoru k místnosti, kde je váza s květinou, kde navlhčíte kapesník. Pak se vraťte zpátky, mokrým kapesníkem navlhčete zámek skříně, a pak teprve můžete odstřelit zámek laserovkou. Otevřte skříň, strhněte krásce pásku z úst a pokecejte s ní. Potom se mrkněte na sošky Oscarů a použijte z inventáře špionážní hodinky, abyste viděli detail sošek. Zbývá poslední krok - švýcarákem odříznout štítky a vyměnit je. Teď už v klidu dokoukejte poslední animaci a mrkejte na drát, jak to dopadne.


Copyright © 2000-2017 teenage.cz. ISSN 1213-9564. Jakékoliv šíření toho článku, nebo jeho částí (zvláště pak na BLOGY) je bez souhlasu autora zakázáno!!!

 

Přidej i ty svuj názor!
 přidat komentář Přidat komentář  zobrazit všechny komentáře Vypsat všechny